بازی و سرگرمی

بازی و سرگرمی

بازی و سرگرمی در دنیای مدرن یکی از مهمترین ابزارهای ارتباطی انسان‌ها شناخته می‌شود. بازی‌های گروهی و بازی‌های انفرادی مهارت‌های ارتباطی و مهارت‌های شخصیتی افراد را ارتقا می‌بخشد.

زامیدآ سعی کرده است فضای پویا و شادی برای اعضایش خلق کند و به همین منظور هر هفته انواع بازی‌های رومیزی و حتی بازی‌های کنسولی میان اعضای زامیدآ برگزار می‌شود. بازی‌هایی که گاها ریشه چند صد ساله در سرزمین خودمان دارد. یا بازی‌هایی که در همه دنیا جزو ترند‌های اصلی هستند.

بازی های جذابی مانند ریسک، شاهراه، هنر مدرن، بنگ و … که می توانند گزینه مناسبی برای گذراندن اوقات استراحت در کنار دوستان و همکاران و نزدیکان باشند.

برد گیم

یکی دیگر از گزینه های عالی برای بازی گروهی، بازی مافیا ست.

یک بازی ساده، کم هزینه و آموزنده که علاوه بر سرگرم کننده بودن، به افزایش اعتماد به نفس و مهارت گفت و گو و مذاکره در حضور جمع کمک می‌کند و حتی باعث تقویت مهارت مدیریت بحران بازیگران آن می‌شود.

زامیدآ فضایی فراهم کرده تا در کنار هم مافیا را به شکلی حرفه ای بازی کنیم و اسم آن را گذاشته‌ایم گراند مافیا.

چیزی که مافیای زامیدآ را متفاوت و جذاب‌تر می کند نقش های خاصی است که در بازی وجود دارند

نقش هایی مثل گروگانگیر،مذاکره کننده، جاسوس، نگهبان، تفنگدار، وکیل، قلدر و … که جذابیت‌ خاصی به بازی اضافه می کند و باعث عمیق تر شدن لایه‌های تحلیلی بازی می‌شود .

مافیا

شما می‌توانید با عضویت در زامیدآ و خرید یکی از اشتراک‌های آن در بازی‌های رقابتی که به صورت دوره ای برگزار می‌شود نیز شرکت کنید.